نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی در جایگاه دوم در بین زیباترین هنرمندان عرب

نانسی

برای اولین بار در لبنان یک سری از روزنامه های لبنانی تصمیم به اعلام زیباترین هنرمند در جهان عرب گرفتند
با این عنوان:زیباترین هنرمند در جهان عرب چه کسی است؟
که تعدادی از داوران به شرح زیر بودند:
طراح مد : بسام نغمة
متخصص زیبایی : بسام فتوح و احمد قبیسی
دکتر زیبایی : طونی نصار

نتایج مسابقه به شرح زیر است


رتبه اول : هیفا وهبی با 81% آرا
رتبه دوم : نانسی عجرم با 57% از آرا
رتبه سوم : سوزان تمیم با 43%آرا
چهارم : سیرین عبدالنور 42%
پنجم : الیسا 39%
ششم : نجوی کرم 35%
هفتم : امل حجازی 28%
هشتم : نوال الزغبی 27%
نهم : دینا حایک 22%
دهم : اصاله نصری 21%
نظرات 5 + ارسال نظر
اتنا جمعه 24 تیر 1390 ساعت 01:33

نانسی میخوااااااااااااااام ترجیجا پخش زنده با کیفیت خواستاریم
بابا مردیم از دوریت نانسی جون یکم به فکر این تلفاتی که میدی باش
گناه دارن جوونای مردم خداکنه تا اخر هفته دیگه حداقل برنامه داشته باشه شیطون تنها خبری که تو وب منو خوشحال میکنه همینه به امید دیدن این خبر
ممنون مطالب مثل همیشه بی نظیره

سلام منم امیدوارم نانسی هرچه زودتر یه برنامه زنده داشته باشه حتما من خبرش رو تو وبلاگ قرار میدم ممنون از حسن نظر شما اگه هم وبلاگ من قشنگه همش بخاطر نانسی هستش؛

گلنوش جمعه 24 تیر 1390 ساعت 11:07 http://www.najwakaam2011.blogfa.com

سلام دوست عزیز رای گیری زیباترین خوانندگان عربی برای سال ۲۰۰۸ است . ممنون

سلام ممنون از بازدیدتون
اما در مورد رای گیری منبع خبر به آدرس زیر است و میتونید برید و تاریخشو ببینید
www.nancyajram.in

مینا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 18:04

سلام اصلا با این رای گیری موافق نیستم چون اول از این که نانسی و هیفا تمام صورتشون جراحی پلاستیک زیبایی باید طبیعی باشه میریام فارس خیلی زیباتره از همه ی اینا بعدشم سیرین چون واقعا زیباییشون خدادادیه نه مصنوعی . نانسی فقط صداش قشنگه و کیلیپاش .

سلام
نظر شما درسته ولی الان نانسی از نظر زیبایی زیباتر از بقیه خواننده هاست این نظر اونایی هست که نانسی رو انتخاب کردن نه فقط نظر من و مهم اینه که نانسی آهنگاش قشنگه صداش و کلیپ هاش از تمام این خواننده ها بهتره و اخلاق و رفتارش از همه بهتره و به نظر من زیبایی به هنر و رفتاره نه به صورت و قیافه چه کسانی زیباتر از نانسی هم بودن که بخاطر رفتارشون مردم دوستشون نداشتن ممنون از شما؛

مینا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 19:13

اولا میریام الاوه بر قیافش صداش و هنر رقصش هست که زبان زده خاصه وعام میریام وهمه در برنامه فوازیشم دیدن وبه خاطر همینم ۲۰۱۰ بهترین خواننده ی لبنان شد . بعد بهتر در سایت میریام فارس که ماله آقا افشینه بری میبینی همچنین در فیس بوک میریام اون وقت می بینی که به حد نانسی محبوب هست یانه . هیفا که تا اونجایی که من دیدم تمام کاراش تقلید از بقیه ی خواننده هاست این و در تمام کیلیپاش دیده میشه مخصوصا از رو نانسی و میریام کپی می کنه بهتره که آدم از خودش یکم خلاقیت به خرج بده نه ببینه بقیه چه می کنن بعد همون کار و انجام بده موزیک اوارد ۲۰۱۰ هم که الیسا برد چون واقعا آثارش شاهکاره و همیشه کار جدید خلق میکنه درست مثه میریام برای همینه که من الیسا ومیریام وخیلی قبول دارم .نانسی هم از رو الیسا خیلی کپی می کنه . خوب شد میریام تو مغرب کنسرت گذاشت و لباس مغربی پوشید وآهنگ مغربی هم خوند و رقص مغربی هم انجام داد بقیه یاد گرفتن فوری رفتن انجام دادن .

سلام
اولا که شما در اولین کامنت خودتون در مورد زیبایی نانسی گفتین منم جواب دادم زیبایی به هنره منظورم این نبود که کسان دیگه این هنر رو ندارند و طرفدار ندارند فقط گفتم که نانسی بهتر از ایناست و طرفداراش بیشترند درمورد هیفا هرچند من نباید نظر بدم ولی کاملا حق با شما است و حرفتون کاملا درسته میریام جزء خواننده های خوب است ولی خواننده های محبوب من نانسی تامر حسنی نوال هست
خوب هرکسی علایقی داره فکر کنم شما هم اگه از نانسی خوشتون نیاد بدتون هم نمیاد
نانسی به هیچ وجه از الیسا تقلید نمیکنه بلکه سبک کارش همینه و برعکس این الیسا است که تو این چند وقت تو سایت ها دوبار نوشتن که از نانسی تقلید کرده که یه بارش درمورد لباس نانسی تو کلیپ فی حاجات بود که همون لباس رو الیسا پوشیده بود که این اخبار رو من تو وبلاگ نمی زارم
صفحه فیس بوک نانسی بالای 2 میلیون طرفدار نانسی اند ولی در صفحه فیس بوک میریام بالای 1 میلیون طرفدار داره بازم میگم میریام خواننده خوبیه
در مورد مغرب که این یک مهرجان (جشنواره) بود که نانسی توش حضور داشت به نظر شما اگه نانسی بره جایی کنسرت بده بقیه برن تقلید حساب میشه

میلا و ایلا یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 12:47

به نظر من این درون زیبا و پاک ادم هاست که اونها رو زیبا و محبوب میکنه.خیلی ها تو این دنیا هستن که ادم از دیدن زیباییشون انگشت به دهن میمونه ولی شاید این ادمها درون خیلی زیبایی نداشته باشن و ما به هیچ وجه نتونیم تحملشون کنیم من با تموم وجودم عاشق نانسی هستم و ایشون رو خواهر خودم میدونم.چون خواهر بودن حتما به این نیست که انسان نسبت خونی با یه نفر داشته باشه.این درون پاک نانسیه که بی نهایت محبوبش کرده...دیگه نظر شما رو نمیدونم

سلام
من هم کاملا با شما موافقم و همیشه میگم که خیلی ها هستن که زیبا هستند ولی به خاطر اخلاق و فرهنگ بدشون مردم دوستشون ندارند
برای من هم زیاد صورت و قیافه مهم نیست و این هنر و فرهنگ طرف است که من بهش اهمیت میدم
ولی برای موفقیت در جامعه امروزی باید یک نفر تمام خصوصیات یک فرد موفق را داشته باشد که زیبایی هم جزء آن خصوصیات است
منظور من هم از قرار دادن این اخبار فقط و فقط نشان دادن موفقیت نانسی در تمام زمینه ها و برتری نانسی است
اگر ملاک من زیبایی بود خیلی ها هستند که از نانسی زیباتر اند ولی من فقط و فقط به خاطر هنر و فرهنگ و درون زیبای نانسی است که این وبلاگ را باز کردم
ممنون از توجهتون،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.