نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

کنسرت های پیش روی نانسی عجرم و نتایج سایت hitmarker‏ ‏.

Hitmarker Charts 8-14 September
نتایج پر فروش ترین آلبوم ها و محبوب ترین کلیپ ها از سایت های ستارز کافیه
پر فروش ترین آلبوم ها نانسی دوم است

نانسی

محبوب ترین کلیپ ها

نانسی

نانسی عجرم


Turkey 10/15/2011

نانسی

Nancy will be performing on october 15 at Antakya - Turkey for the opening of Prime Mall.

به گفته ی سایت رسمی نانسی عجرم نانسی در روز شنبه 23 مهر ماه در antakya‏ ترکیه کنسرت خواهد داشت،
Jumairah City-Dubai 11/17/2011

نانسی

Nancy will be performing on 17 november at Jumairah city Dubai. Be numerous to attend the concert.

همینطور نانسی در روز دوشنبه 23 آبان ماه در شهر jamairah‏ دبی کنسرت خواهد داشت که جمعیت زیادی در این کنسرت حضور خواهند داشت،

نادین لبکی: نمی توانم خاطراتم با نانسی عجرم را فراموش کنم.



نادین لبکی در مصاحبه ای گفت:
نمی توانم خاطراتی که با ناسی عجرم داشته ام فراموش کنم
نانسی بخوبی نقش زن در جامعه را ایفا می کند و توانسته مشکلات زوج های جوان را در کلیپ های خود به خوبی نشان دهد
 و من خوشحالم که توانسته ام در این کار با نانسی همراه شوم و او به موفقیت چشمگیری دست یافته است .

 

ترجمه مصاحبه نانسی عجرم با مجله سیدتی (اختصاصی).

ترجمه مصاحبه نانسی عجرم با مجله سیدتی (اختصاصی)

نانسی عجرم

نکته:‏ شاید قسمت هایی از این نوشته ناقص و بد ترجمه شده باشد و این به آن دلیل است که من ترجمه عربی به طور کامل نمی دانم و از همه شما عذر می خواهم

آیا تولد فرزند دومت ایلا آسان بود؟

شکر خدا آسان تر از تولد میلا بود،

شما چه چیزی در بزرگ کردن میلا یاد گرفتید و از آن در بزرگ کردن ایلا استفاده خواهید کرد؟

چیز های زیادی از بزرگ کردن میلا یاد گرفته ام که اضطراب من را کاسته است و با تجربه تر شده ام،
و یاد گرفتم که گریه در مورد گرسنگی است و میتوانم درد و خواب آلودگی را تشخیص دهم،

دختر شما میلا خیلی به شما شبیه است آیا ایلا هم همینطور است؟

میلا شبیه من و پدرش است
ایلا ، من در ابتدا فکر می کردم شبیه به فادی است،

آیا بزرگ کردن ایلا راحت تر از بزرگ کردن میلا است؟

آسان ، اما ایلا کوچک است و درست نمی تواند غذا بخورد و بخوابد
سخت است اما من با تجربه تر هستم و به شکل صحیح می توانم او را بزرگ کنم،

چه کسی در تربیت میلا و ایلا به شما کمک می کند؟

پرستار میلا علاقه مند به پرستاری از ایلا است،

آیا میلا به ایلا زیاد حسادت می کند؟

میلا بزرگ شده است و او خواهرش را بسیار دوست دارد و همیشه نزدیک ایلا است
و همچنین او حسود نیست،

آیا شما به هر دو فرزند خود بدون تفاوت و تمایز عشق می ورزید یا طور دیگری فکر می کنید؟

وقتی من برای بار دوم باردار بودم به خودم گفتم نمی خواهم او را بیشتر از میلا دوست داشته باشم
ولی وقتی متولد شد احساس کردم که قلب من را به دو گروه برای میلا و ایلا تقسیم کرده اند،

آیا شخصیت میلا شبیه به پدرش است؟

میلا تماما شبیه من است حساس ، مهربان ، زود رنج و به سرعت گریه می کند،

نانسی عجرم

آیا شخصیت شما متفاوت با شخصیت همسرتان دکتر فادی الهاشم است؟

شخصیت ما با هم متفاوت است اما توافق داریم،

تفاوت بین شما؟

من نمی توانم مشخص کنم اما به عنوان مثال:
وقتی میلا بر زمین می افتد من می ترسم و جیغ می زنم در حالی که فادی به او می گوید (آفرین) چیزی نیست در حالی که من از این کار می ترسم،

هنگامی که شما شایعه طلاق از همسرتان را شنیدید فادی به شما چه گفت؟

خنده ، (بدون نظر)،

آیا مشکلی بین شما وجود دارد یا یک زن و شوهر عادی هستید؟

تفاوت شاید در زمانی پیش بیاید و فادی عصبانی شود میترسم ولی این همیشگی نیست......
زندگی کوتاه است و من توصیه می کنم همدیگر را بیشتر تحمل کنید چون این کار درست است......

اما ترس بیش از حد در خانواده و این خلق و خوی منفی می تواند بر زندگی تأثیر گذار باشد؟ ‏‏(منظور ترس از زمین خوردن میلا و علاقه شدید و ترس از شکست فرزندش است‏)‏،

درست است و این را همیشه فادی به من می گوید نمی دانم و من در تلاشم تا قوی تر شوم
و من بسیار از آینده میلا می ترسم و آرزو می کنم شبیه پدرش شود،

در سال های آینده میلا به مدرسه خواهد رفت شما او را به مدرسه خواهید برد؟

حتما من یا پدرش این کار را انجام خواهیم داد و من خودم او را با ماشین به مدرسه خواهم برد و این یک تفریح جدید برای من است،

الان میلا برای آموزش به جایی می رود؟

او به مهد کودک می رود،

چه کسی ناظر بر آموزش در خانه است؟

فادی دکتر است و اطلاعات زیادی دارد به این ترتیب سهم من نگرانی و سهم فادی در آموزش و پرورش است،

ترجمه آهنگ الضمیر العربی.


الضمیر العربی
ان الضمیر الاثم لا یحتاج لاصبع قیام
وجدان گناه نیازی به نشان دادن با دست ندارد
لذا ابداوا بمحاکمت انفسکم امام ضمائرکم
پس خودتان را در برابر نفس خود محاکمه کنید
واعلموا ان شجره الظلم لا تثمر
و بدانید که درخت ظلم با بار نخواهد نشست
وان من بالغ فی استسلامه ضاق فکره عن رؤیه الحقیقه
و هر آن کس که تسلیم آن شود چشمانش برای دیدن حقایق تنگ می شود
ومن صدق کذب الحیاه سخر منه ضمیره
و کسی که دروغ زندگی را راست بشمارد ضمیرش بر او چیره می شود
وان عواقب الصمت اشد خطوره من اسبابه
و همانا عاقبت سکوت شدید تراز موجبات آن است
ولان الضمیر مناره الانسان الى الصواب نستعینه به لتحقیق الحلم العربی
و ضمیر چراغ راهنمای انسان است برای دستیابی به تحقق رویای عربی
لذا دعو ضمائرکم تنطق فالضمیر الابکم شیطان اخرس
بنابراین از ضمیر شما دعوت می کنم بر ضمیر کر و لال شیطان فریاد برند
‏ ودیــــــــع الصـــــــافى
من زمان علمنى بیی زمان قالى یا ابنى اسمع حکمه هالزمان
پیش از این پدرم به من گفت به حکمت زمان بنگر حکمه ورثتها من ایام جدى
حکمتی که از نیاکانم به ارث رسیده
وعلمتها لابنى ولبنتى
و من آن را به پسر و دخترم آموختم
حب الوطن ایمان حب الایمان اوطان ومن یومیها حبیت انا لبنان
عشق به میهن ایمان است و عشق به ایمان میهن شما ست و این از زمانی است که لبنان را دوست می دارم
لبنان یا قلبى ای لبنان، قلب من
محمــــــــــد العزبـــــى
حتى انا زیک انا یا ودیع لبنان شایل وصایا فى زمتى من امى وابویا وجدتى
قالو یا عزبی اوعی تنام حب الوطن الزام واکتب فلسطین والعرب على جبینک العنوان
ارض العرب للعرب کل العرب اخوان .. وصحى الضمایر تنتبه قبل الزمن ما یشبه ویضیع الانسان
لطیفـــــــــــــــــــــــــــه
انا عــــــــایزة العــــــالم کله یمد کفوفه ســـــــلام
من از همه عالم می خواهم که دستانشان را برای صلح به هم دهند
والســــلم العربى یکون ســــلام مش استســــــلام
و آن صلح عربی صلح تسلیم شده نباشد
هــــــــانى شــــــــــاکر
انا عربـــــى ورافض صمى وکاتم احساس جوایا
من عرب هستم و سکوتم را می شکنم و احساس درونی ام را می پوشانم
والشعب العربى فى صـــفى هقول ویردو ورایــــا
و ملت های عربی در کنارم به صف شده اند و می خوانند:
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة
قلب آدم ها مرده ، غرور ما را کشته است
یمکن نسینا فى یوم ان العرب اخوة
ممکن است فراموش کنیم که عرب با هم برادر است ؟
نانـــــــسى عجــــــــرم
یا صــــــحبى یا انســــان هنــا او فى اى مکـــان
ای دوست، ای انسان، اینجا یا هر کجا که هستی
ببعـت رسالتــــى لیک تطـــــــوى بها الاحــــــزان
نامه ای به سویت می فرستم که بر غم ها فایق آیی
الشــــــــاب خالــــــــــد
‏نبــــــــنى مع المـــــــلاین بالعدل والایمـــــــــان
به همراه میلیون ها نفر با عدل و ایمان بنا میکنیم
یاللــــــــه انا وانت نبنى العـــــــالم امـــــــــــــان
بیا من و تو جهانی امن بسازیم
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة
قلب آدم ها مرده ، غرور ما را کشته است
یمکن نسینا فى یوم ان العرب اخوة
ممکن است فراموش کنیم که عرب با هم برادر است؟
شیـــــــــــــــریــــــــــن
اصل البشر انســــــــان کل الرســـل اخــــــــوان
ریشه همه بشر انسانی است و تمام پیامبران برادرند
موســـى وعیســـى ومحمد بیرفضــــو العــــدوان
موسی و عیسی و محمد ص خشونت را نفی میکنند
صــــــابر الربــــاعـــى
وبیرفضــــو زلنــــــــا وبیمجـــــــدو الانســــــان
غرور را کنار گذاریم و انسان را بستاییم
الله هو المحبــــــــه دینـــــا هو الســـــــــــــــــلام
خداوند مهربانی است و دین ما اسلام
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة قلب آدم ها مرده ، غرور ما را کشته است
یمکن نسینا فى یوم ان العرب اخوة
ممکن است فراموش کنیم که عرب با هم برادر است؟
رضـــــا العبـــــــــــدلله
قلنـــــا شعاع النـــــــور فى حلمنـــــــــــــا الاول
در رویای نخست خود گفتیم با پرتو نور
یوصـــــل سمـــــا وبحــــور یا لاسف طـــــــول
به آسمان و دریا ها می رسیم اما افسوس که به طول انجامید
امــــــــــال ماهــــــــــر
طــــــــول لان اللـــــیل خلى الضـــــمیر ابکـــــم
شب اکنون به این دلیل طول کشیده که ضمیر ها کر شده اند
لو باقــــى فینـــا یــــوم لابد ان نحلـــــــــــــــــــم
اگر تا روزی دیگر دوام آوریم به رویایمان باید بپردازیم
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة قلب آدم ها مرده ، غرور ما را کشته است
یمکن نسینا فى یوم ان العرب اخوة
ممکن است فراموش کنیم که عرب با هم برادر است؟
خــــــــالد سلیـــــــــــــم
مات الاحساس جوانـــا ولا احنا اللى امــــــــوات
احساس درون ما مرده است و شاید خودمان هم مرده ایم
ولا ضـــمیر العالم خلاص احســـــاسه مــــــــات
و شاید گویا این ضمیر جهانیان است که مرده است
احـــــــــــــــــــــــــــلام
وســلاح الشجــــــب معانا شایلینو للازمــــــــات
و سلاح انکار همیشه در بحران ها با ما است
والناس بتعــــانى معانا بدایات من غیر نهایــــات
و مردم با ما از شروعی بی پایان در رنج و عذاب اند
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة
قلب آدم ها مرده ، غرور ما را کشته است
یمکن نسینا فى یوم ان العرب اخوة
ممکن است فراموش کنیم که عرب با هم برادر است؟
دیــانــــا کـــــــــــرزون
قــــــــم یا اخـــى بالدم واستنهض الهمـــــــــــــــه
برادر خونی من به پا خیز و فریادی قدرت مند بر آور
واصـــــرخ وقل بالفم ما غاب فى القمـــــــــــــــه
فریاد بر آور و با دهانت بگو که چه کسی پیروز خواهد شد
عبــــــــدالله الرویشـــــد
سنقـــاوم مهما قالو ارهابــــــــــا او عـــــــــدوان
مقاومت خواهیم کرد حتا اگر به ما دشمن و تروریست بگویند
لن یهدأ قلـــب فینا حتى ننتقى الجـــــــــــــــولان
قلب ها هرگز آرام نمی گیرند تا جولان را آزاد کنند
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة قلب آدم ها مرده ، غرور ما را کشته است
یمکن نسینا فى یوم ان العرب اخوة
ممکن است فراموش کنیم که عرب با هم برادر است؟
وعـــــــــــــــــــــــــــــد
انا رافضــــــه هیمنتک تحت ستـــــــار الحریــــه
من از سلطه تو در لوای آزادی سر باز می زنم
انا رافضــــــه رایک نصـحک بإسم الدیمقراطیــــه
من از توصیه های تو با نام دموکراسی سر باز می زنم



ادامه ترجمه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

أمیرة فتحی: من عاشق صدای نانسی عجرم هستم.

نانسی

هنرمند 'أمیرة فتحی' در مصاحبه ای با مجله لها گفت:
خواننده مورد علاقه ی تو چه کسی است؟
من عاشق صدای نانسی عجرم هستم و او خواننده باهوشی است و من به طور مرتب آهنگ هایش را در خودرو خودم گوش میدهم،

آهنگ جدید نانسی عجرم برای (نسکویک).

نانسی عجرم

نانسی این آهنگ رو برای تبلیغ نوشیدنی 'نسکویک' که این نوشیدنی برای کودکان است خوانده است
این آهنک 30 ثانیه است و میتونید از لینک های زیر دانلودش کنید

Download لینک اول

Download لینک دوم

Download لینک سوم مستقیم

نانسی عجرم برای نوشیدنی (نسکویک) تبلیغ می کند.

نانسی عجرم

نانسی عجرم پس از آن که کار تبلیغ برای مهمترین شرکت های بین المللی و جهانی از جمله 'کوکاکولا' شرکت 'نیسان' جواهری 'داماس' و... را به عهده گرفت،
نانسی به طور ویژه فیلم برداری برای نوشیدنی (نسکویک) را شروع کرد
و به زودی این تبلیغ منتشر خواهد شد،
و همانطور که قبلا گفته بودم ساخت آلبوم کودکان به پایان رسید،
از سوی دیگر طبق آخرین اخبار نانسی کلیپ آهنگ 'مین اللی ما عندو' را برای شرکت طلا و جواهر داماس به جای آهنگ تأخرت شوی تصویر برداری خواهد کرد،

نانسی عجرم یکشنبه در برنامه ی what‎'s up‏ حضور خواهد داشت.

نانسی عجرم

نانسی یکشنبه در برنامه "What's Up" در شبکه OTV حضور خواهدداشت
ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران

nancy

Arabsat Badr4 11957 MHz
Horizontal Symbol rate:
27500, Coverage: Middle East & Europe
Eurobird 2 (Noorsat) 25.5 '
East Frequency: 10892 Mhz
Horizontal Symbol Rate : 27500
Coverage: Middle East
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شبکه OTV مراجعه کنید:

http://www.otv.com.lb/

nac منبع خبر

امضای قرارداد نانسی عجرم با نماینده شرکت خودرو سازی نیسان.

نانسی عجرم

نانسی عجرم دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد نیسان (میکرا) در لبنان در شرکت رسامنی یونس (ریمکو) با حضور شخصیت ها و مدیران شرکت نیسان در شرق الاوسط برگذار شد
و در بیانیه ای که توسط نماینده و صفیر شرکت نیسان توضیع شد نانسی عجرم نماینده نیسان شد
و نیسان (میکرا) به عنوان یک خودرو مناسب و شیک برای زنان اعلام شد
نانسی همچنین از راه اندازی صفحه ای ویژه برای نیسان 'میکرا' در شبکه های اجتمایی و فیس بوک خبر داد،‎

آلبوم 7 نانسی عجرم جزء 10 آلبوم اول در فروشگاه ها ی دبی.

نانسی عجرم

بعد از نزدیک به یک سال از انتشار آلبوم 7 نانسی هنوز هم این آلبوم در فروشگاه های بزرگ جزء یکی از پرفروش ترین آلبوم ها است
و این یک شاهکار بزرگ هنری است،

نانسی عجرم بهترین خواننده ی ترانه ها با لهجه خلیجی.

نانسی

بعد از نظرسنجی در صفحه فیس بوک سایت 'بخصوص هالشی' نتایج آرا بهترین خواننده با لهجه خلیجی مشخص شد
در این نظر سنجی نانسی عجرم با 460 رای بهترین خواننده ی لهجه خلیجی شد
یارا با 277 و نوال الزغبی با 184، میریام فارس با 135، امل حجازی با 135 رای در مرتبه ای دوم تا پنجم قرار گرفتند،
در این میان نایا با 86 رای و کارول سماحه و دیانا حداد با 65 و 59 رای در مرتبه های بعدی قرار گرفتند،

Bia2nac منبع

اخبار جدید نانسی عجرم.

نانسی

1‏_ کار ظبط آلبوم کودکان نانسی عجرم به پایان رسید و در زمان مناسب پخش خواهد شد و اینجور که خبرش تو سایت ها پخش شده اسم این آلبوم (یا بنات) خواهد بود
2‏_ به زودی آهنگ خلیجی نانسی به نام 'العب اوراقک مکشوفة' منتشر خواهد شد
3‏_ به زودی کلیپ آهنگ 'مین الی ما عندو' تصویر برداری خواهد شد
4‏_ آهنگ (میلا و ایلا) جزء آلبوم کودکان خواهد بود
5‏_ نانسی قرار بود کنسرتی در سوریه داشته باشد که بخاطر وضعت فعلی کشور سوریه این کنسرت لغو شد
6‏_ به درخواست مردم کشور ترکیه نانسی به زودی در ترکیه کنسرتی خواهد داشت،

مادونا: کلیپ های نانسی و نجوی و الیسا را به ندرت میبینم.

نانسی

مادونا خواننده ی لبنانی در مصاحبه ای گفت نجوی کرم و الیسا ، نانسی عجرم و هیفا در تولید کلیپ سطح پایینی دارند و سطح اهنگهای آنان مطلوب نیست و من به ندرت کلیپ انها را میبینم
و جورج إبراهیم الخوری به دلیل تناسب اندام و رفتار خوب اجتماعی لقب لیدی را برای من انتخاب کرده است
من سعی کردم در کلیپهایم نقش یک مدل و الگو برای زنان را ایفا کنم و خدارا شکر تقلید هم نکردم،

Nancyajramlovers منبع