نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

ترجمه مصاحبه نانسی عجرم با مجله سیدتی (اختصاصی).

ترجمه مصاحبه نانسی عجرم با مجله سیدتی (اختصاصی)

نانسی عجرم

نکته:‏ شاید قسمت هایی از این نوشته ناقص و بد ترجمه شده باشد و این به آن دلیل است که من ترجمه عربی به طور کامل نمی دانم و از همه شما عذر می خواهم

آیا تولد فرزند دومت ایلا آسان بود؟

شکر خدا آسان تر از تولد میلا بود،

شما چه چیزی در بزرگ کردن میلا یاد گرفتید و از آن در بزرگ کردن ایلا استفاده خواهید کرد؟

چیز های زیادی از بزرگ کردن میلا یاد گرفته ام که اضطراب من را کاسته است و با تجربه تر شده ام،
و یاد گرفتم که گریه در مورد گرسنگی است و میتوانم درد و خواب آلودگی را تشخیص دهم،

دختر شما میلا خیلی به شما شبیه است آیا ایلا هم همینطور است؟

میلا شبیه من و پدرش است
ایلا ، من در ابتدا فکر می کردم شبیه به فادی است،

آیا بزرگ کردن ایلا راحت تر از بزرگ کردن میلا است؟

آسان ، اما ایلا کوچک است و درست نمی تواند غذا بخورد و بخوابد
سخت است اما من با تجربه تر هستم و به شکل صحیح می توانم او را بزرگ کنم،

چه کسی در تربیت میلا و ایلا به شما کمک می کند؟

پرستار میلا علاقه مند به پرستاری از ایلا است،

آیا میلا به ایلا زیاد حسادت می کند؟

میلا بزرگ شده است و او خواهرش را بسیار دوست دارد و همیشه نزدیک ایلا است
و همچنین او حسود نیست،

آیا شما به هر دو فرزند خود بدون تفاوت و تمایز عشق می ورزید یا طور دیگری فکر می کنید؟

وقتی من برای بار دوم باردار بودم به خودم گفتم نمی خواهم او را بیشتر از میلا دوست داشته باشم
ولی وقتی متولد شد احساس کردم که قلب من را به دو گروه برای میلا و ایلا تقسیم کرده اند،

آیا شخصیت میلا شبیه به پدرش است؟

میلا تماما شبیه من است حساس ، مهربان ، زود رنج و به سرعت گریه می کند،

نانسی عجرم

آیا شخصیت شما متفاوت با شخصیت همسرتان دکتر فادی الهاشم است؟

شخصیت ما با هم متفاوت است اما توافق داریم،

تفاوت بین شما؟

من نمی توانم مشخص کنم اما به عنوان مثال:
وقتی میلا بر زمین می افتد من می ترسم و جیغ می زنم در حالی که فادی به او می گوید (آفرین) چیزی نیست در حالی که من از این کار می ترسم،

هنگامی که شما شایعه طلاق از همسرتان را شنیدید فادی به شما چه گفت؟

خنده ، (بدون نظر)،

آیا مشکلی بین شما وجود دارد یا یک زن و شوهر عادی هستید؟

تفاوت شاید در زمانی پیش بیاید و فادی عصبانی شود میترسم ولی این همیشگی نیست......
زندگی کوتاه است و من توصیه می کنم همدیگر را بیشتر تحمل کنید چون این کار درست است......

اما ترس بیش از حد در خانواده و این خلق و خوی منفی می تواند بر زندگی تأثیر گذار باشد؟ ‏‏(منظور ترس از زمین خوردن میلا و علاقه شدید و ترس از شکست فرزندش است‏)‏،

درست است و این را همیشه فادی به من می گوید نمی دانم و من در تلاشم تا قوی تر شوم
و من بسیار از آینده میلا می ترسم و آرزو می کنم شبیه پدرش شود،

در سال های آینده میلا به مدرسه خواهد رفت شما او را به مدرسه خواهید برد؟

حتما من یا پدرش این کار را انجام خواهیم داد و من خودم او را با ماشین به مدرسه خواهم برد و این یک تفریح جدید برای من است،

الان میلا برای آموزش به جایی می رود؟

او به مهد کودک می رود،

چه کسی ناظر بر آموزش در خانه است؟

فادی دکتر است و اطلاعات زیادی دارد به این ترتیب سهم من نگرانی و سهم فادی در آموزش و پرورش است،
نظرات 10 + ارسال نظر
احمد شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 15:58

سلام اقا رضا این مصاحبه رو از کجا گرفتی

سلام
مصاحبه از مجله سیدتی است که ترجمش کردم
مرسی،

reza شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 16:15

به به اقا رضا مترجم هم بودی و به ما نمیگفتی!؟؟

سلام
مترجم که نیستم ولی این مصاحبه یکم ترجمه کردنش راحت تر بود
ممنون از حضورتون،

لطفا" فیلتر نفرمایید شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 16:19 http://s21.blogfa.com/

سلام رضا خوبی؟؟؟
این مصاحبه رو خوندم جالب بود نمی دونستم نانسی بچه هم داره..
در کل واسه من جالب بود.
دستت درد نکنه

سلام
خوبی سامی
ممنون،

ستاره شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 18:31 http://forum.sarayeomid.net/index.php

کارتون خیلی خوب بود و تقریبا میشه گفت ایرادی نداشته من در نظر دارم بقیه مجله رو ترجمه کنم
بعد از ترجمه حتما به شما هم میدم

سلام
ممنون میشم اگر این کار رو بکنید
با تشکر،

گلنوش شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 18:59 http://www.najwakaram2011.blogfa.com

سلام اقا رضا ممکنه برای من هم مجله های نجوی رو ترجمه کنید خواهش میکنم

سلام والا من خوب ترجمه کردن رو بلد نیستم وقت هم نمی کنم ولی خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

شهاب الدین یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 04:17

سلام رضا جون.خسته نباشی.
اگه این مصاحبه های تصویری مثل:otv-مورکس دور و...ترجمه بشن خیلی چیز جالبی میشه. وبلاگ"ترجمه های عربی"این ها رو ترجمه مبکنه.چه خوب میشه اگه یه سر به این وبلاگ بزنی .

در آخرممنونم از این که نظرات منو میخونی.

سلام
اگر امکانش باشه حتما این کار را خواهم کرد
ممنون از لطف و توجه شما به این وبلاگ،

امیر یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 15:36

سلام اقا رضا شما چند سالتونه

سلام
من 19 ساله هستم
مرسی از حضورتون،

امیر دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 12:48

اقا رضا کنکور چه کار کردی رشته ات چی بود؟؟؟

سلام
علوم انسانی،

امیر سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 01:55

خوب چه دانشگاهی

سلام
توضیحش زیاد است که کلا اینجا نمیشه بگم،

میلا شنبه 2 مهر 1390 ساعت 14:10

خیلی ممنون.اگه شما نبودید من نمیدونم باید اخبار رو از کی بگیرم. امیدوارم هرچی میخواین خدا بهتون بده.ان شا الله

سلام
خیلی ممنون از این همه لطف و محبت شما به من
مرسی از حضورتون،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.