نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

عاشقان عیدتان مبارک


اس ام اس عید قربان،پیامک تبریک عید قربان اس ام اس عید قربان،پیامک تبریک عید قربان


شوق دیدار قرار از دل ِ بیمار زدست / هی به تن ،

حال ِ دل ِ زار نبینی چه نشست

گفتمش خیز به پا موسم ِ حج ، چون دگران / خانه را سیر تماشا ، دلِ معشوقه پرست





نظرات 7 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 11:20 http://www.nnos3.blogsky.com

سلام رویا خانم.
خسته نباشید.
منم این عید رو به شما تبریک میگم،

رویا دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 16:46

آقا رضا مرسی

فرنوش دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 17:57

سلام.عید بر شما مبارک.من عاشق عید قربان هستم و خدا رو شکر میکنم که یک مسلمان هستم و همین طور خدا رو سپاس میگم برای اینکه نانسی هم مسلمان است.مرسی

رویا سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 02:48

سلام فرنوش جان
نانسی از نظر دین مسیحی محسوب میشه و خواهرش هم توی کلیسا ازدواج کرد .اما این چیزی از ارزش های نانسی کم نمی کنه .نانسی عید قربان رو به همه طرفدارهاش تبریک گفت به نقل از فیس بوک نانسی

rayhaneh پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 22:48

vaaay cheghad in ax naaaaze :X:X:X i love u nancy

فرنوش جمعه 20 آبان 1390 ساعت 22:10

سلام رویا خانم عزیز.من که از خودم نمیگم نانسی مسلمونه.خودش تو یه مصاحبه که متاسفانه اسمش رو نمیدونم اعلام کرد و گفت ما سنی حنفی هستیم و نماز میخونیم.و گفت در دبیرستان در رشته زبان و ادبیات عرب تحصیل کرده... نمیدونم والا رویا جان تواین مورد قاط زدم....عید غدیر خم هم پیشاپیش مبارک

فرنوش شنبه 21 آبان 1390 ساعت 15:50

سلام رویا جان.از بابت زحماتی که برای این وبلاگ میکشین یه دنیا تشکر.راستی یه وقت خدای ناکرده فکر نکنید من حزب اللهی هستمااااااااااا... عید سعید غدیر خم پیشاپیش مبااااااااااااااااااااااااااارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.