نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم: ترانه ای هندی می سازم




درحاشیه  کنسرتی که نانسی عجرم در دبی برگزار کرد در گفتگویی اختصاصی به برنامه های لایف دبی گفت او (نانسی )آرزو  دارد روزی ترانه ای به زبان هندی بسراید.

نظرات 7 + ارسال نظر
Mahsa یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 10:54

ey jonam nancyyyyyyyyyyyyyyyyy

نانا یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 12:07

مگه نانسی اهنگ به لهجه های ترکی و ایرانی برای طرفدارای ترک و ایرانیش خوند که اهنگ هندی بخونه!!!توهم اینم.حالا نانسی یه چیزی گفت شما جدی نگیرید.

رضا یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 14:05 http://www.nnos3.blogsky.com

سلام
مرسی و ممنون رویا خانم،

http://merkam.blogsky.com یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 15:16 http://merkam.blogsky.com

ey khoda chi mishe man ye bos az in khoshghele bokhoram...
bloge ma be roz shod

النا دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 00:43

سلاااااام وب عالیه من لینکت کردم تو هم لینکم کن مسییی http://hayfawehbe.samenblog.com/

چشم لینکتون می کنم.

فرنوش چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 15:54

مرسی .اگه قراره اهنگی خونده بشه باید واسه ایرانی ها باشه.ای باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نانسی جونم اخه ابجی ما یه عمره خودمونو هلاک تو کردیم اون وقت خدا وکیلی انصافه بری و اهنگ هندی بخونی؟داداش رضا شما رو به خدا محبت کنید و تو فیس بوک نانسی بگین که واسه ما کشته مرده ها هم اهنگ بخونه.اتیش گرفتم به مولا!!!!!!!!!!! ما رو بیخیال شده میخواد یه کاره واسه هندیا بخونه....من رفتم تا سکته نکردم.ممنون اقا رضای بزرگوار

سلام به نظر من فکر نکنم نانسی بخواد واسه هندی ها آهنگ بخونه
والا چی بگم منم امیدوارم نانسی هرچه زودتر یک آهنگ واسه طرفدار های ایرانیش بخونه
بازم بسیار ممنون که سر زدین،

شهاب الدین جمعه 4 آذر 1390 ساعت 03:23

سلام رویا خانوم .
راستش من دیشب وقتی خبر خوندن نانسی به زبان هندی رو تو وبسایتت خوندم یه کم ناراحت شدم.چون بلافاصله منو یاد طرفداران نانسی و اون فردی که فیس بوک نانسی رو هک کرد و به خصوص وبلاگ نویسانی مثل شما که خیلی زحمت میکشند انداخت.وتا دیشب دوست داشتم نانسی به فارسی شعری مثل "کویت الشهامه"یا"انا مصری"و...بخونه.اما با خوندن این خبر یه جرقه ای به فکر عمیقی فرو رفتم و حالا آرزوی من دقیقا برعکس آرزوی پیشین منه ! با خودم فکر کردم و به خودم گفتم:نانسی برای کدوم کشور بخونه؟! واسه کشوری که حتی اسم یک دسمال کاغذی ای که به نام نانسی توی تلویزیون ما پخش میشه سایت های خبری رسمی میان موضع میگیرن و هر حرفی دلشان بخواد میزنند وآخر جلوی اون تبلیغ رو میگیرن چون اسم کالا نانسی بود؟!حالا اگه نانسی بیاد یه شعری واسه ایران بخونه اون وقت خدا میدونه چه اتفاقی میفته؟ در ضمن واکنش کشورهای عربی مثل عربستان و حالا سوریه و... چه خواهد بود؟
و حالا دیگه من مشتاق خوندن نانسی به فارسی نیستم .در ضمن لطفا نظر منو حذف کنید تا بوی سیاسی نگیره. مرسی از وقت گذاشتناتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.