نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

ترجمه ایه اخبار نفستوا

از آلبوم هفت نانسی(عینی علیک)

ایه اخبار نفستو 


ایه اخبار نفسیتو عشان اقولوا واکلم حضرتو


حالش چطوره به خاطر بهش بگم و در حضورش حرف بزنم


عشان امهدلوا واشوف سکتو واشوفلى حل معاه


برای اینکه آرومش کنم و اونو ساکت ببینم و راه حلی براش ببینم


حد یقولى نظام موده اصلى انا بتلخبط فى وجوده


یکی بهم بگه محبتش واقعی و اصلیه  من   وقتی با او هستم حواسم پرت میشه(دست و پایم رو گم میکنم)


یاویلى منه یابروده الکون ماشی على هواه


ای وای دنیا ازش سرد میشه به خواست خودش عمل میکنه (خود خواهه)


عماله اعید فى اللى بقوله واشوفه بسکت ولا اقوله


دارم حرفمو براش تکرار می کنم و میبینمش ساکته و دیگه حرفی بهش نمی زنم
 
مفیش طریق بدخلهوله الا ویسده فى وشى


راهی برای نفوذ در اون وجود نداره .راه رو بروی من مینده 


اجى اقوله کلمه ویقفل ده صعب جدا ومقفل


میام حرفی بهش بزنم و و به روی من میبندد( روی این کار را به من نمیدهدواقعا این سخت و بسته شده است)


سهرانه عینى ولا بتغفل یاعینى سورى معلش


چشمام خواب ندارند و شب تا صبح بیدارند ای چشم من متاسفم چاره ای نیست

ساق فیها عرف انى حبیبته واموت واروح فیها لو سبته


عاشقش شدم فهمید من دوستش دارم واگر رهایش کنم  برایش میمیرم و به دنبالش می روم

والله اللى زیه بیتظبطو دایما بقرصه ودن


به خدا کسانی همانند  او همیشه با یه گوش مالی آدم میشن 


بس الشاهده للى عشرته بانت لى طیبة ورا تکشیرته


ولی آن چیزی که در زندگی با او مشاهده کردم آشکار شد برایم پشت لبخند هایش  انسان خوبی است


عشان کده انا رهن اشارته بخده فى ثوانى بالحضن


به خاطر این من با یه اشاره اش در یه ثانیه او را در آغوش میگیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 15:37

مرسی رویا خانم عزیز

رویا دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 17:16

خواهش می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.