نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

کلیپ امت حشوفک برای سال نو میلادی.

نانسی عجرم در یکی از گفتگوهای خبری روزهای گذشته اعلام کرد:

در نظر دارد موزیک ویدیو امت حشوفک را برای شب سال نو میلادی رونمایی کند
بیشتر منتقدان عرصه موسیقی این اهنگ نانسی عجرم را یک اهنگ قوی و بسیار زیبا میدانند
خالد فواد یکی از پیشگسوتان عرصه موسیقی امت حشوفک را در چشم کلیپ لمسد اید میبیند که در سال نو میلادی 2009 نظر خیلی ها رو به خود جلب کرد و جایزه های زیادی را به خود اختصاص داد

همچنین نانسی عجرم در این کلیپ با یک چهره متفاوت جدید ظاهر میشود،

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 11:09

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay khoda joon
cheghadr entezar sakhte

سلام
مرسی سر زدین.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 12:20

امیدوارم کلیپ دیدنی وبی نقصی باشه با تشکر از اطلاع رسانی به موقع شما اقا رضا

سلام
منم امیدوارم کلیپ خوبی باشه و اطمینان دارم همینطور میشه
ممنون از بازدیدتون.

فرنوش جمعه 20 آبان 1390 ساعت 21:57

خیلیییییییییییییییییی ممنونم جناب اقای رضا خان.سپاس گزار

سلام.
منم از شما متشکرم،

فرنوش جمعه 20 آبان 1390 ساعت 22:00

این اهنگ بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار بی نظیر است به معنای ((واقعی)).کلیپ و اهنگ لمسه اید که من هر چی تعریف کنم انگار اصلا تعریفی نکردم.من ((مطمئن)) هستم که کلیپ امت حشوفک نیز به همان اندازه زیباست

سلام
منم با شما هم عقیده ام،
مرسی ، واقعا ممنون،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.