نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

حضور نانسی عجرم در مراسم دفن پدر شاعر نزار فرنسیس


نانسی و نجوی کرم و تعداد دیگری از هنرمندان در مراسم دفن پدر شاعر نزار فرنسیس در کلیسای 'القدیسة ریتا' حضور داشتند
نظرات 3 + ارسال نظر
نیوشا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 09:27

سلام اقا رضا واقعا من نمی دونم چه طور میشه از شما به خاطر این وبلاگ بی نظیر تشکر کرد.
عکسا و اخبار و ... که می ذارید از ملکه نانسی واقعا بی نظیرن و به رووووووز.
وای ببخشید خیلی خیلی معذرت می خوام اما من یه خواهشی دارم به خدا بعد از اون نرم افزارایی که برای من گذاشتید و منو شرمنده کردیدیگه نمی دونم چه طور باید این خواهشمو بگم ببخشیدااااااااا
من می خواستم شما برای من یه نرم افزار برای دانلود ویدئو از یوتیوب اگه زحمتی نیست و اگه یتونین قرار بدی چون من دیشب چندتا نرم افزار دانلود کردم اما همه ارور میدادن.
مثلا فری یوتیوب دانلود رو که می خوام باش از یوتیوب دانلود کنم url رو که وارد میکنم بعدش میزنه دانلود failشد وقتی داره چک میکنه.
وااااای اگه اگه اگه اگه تونستی لطفا ببخشیدا برام یه نرم افزاری قرار بدید.
واقعا نمی دو نم از زور خجالت چی کار کنم.

سلام نیوشا خانم
الان توی اینترنت نرم افزار برای دانلود از یوتوب زیاد هستش ولی چون این نرم افزار ها لینک یوتوب رو به سروری منتقل می کنند و شما از اون سرور دانلود می کنید که اون سرور ها هم سریعا فیلتر می شوند این نرم افزار ها تو ایران کار نمی کنند و ارور میدن ولی سایت هایی هستند که میتونین اسم فایل رو به همون شکل که در یوتوب قرار دارند بنویسید و آن فایل رو پیدا کنید و دانلود کنید
این سایت خیلی خوبه ولی باید با فیلتر شکن واردش بشید
http://www.myvido1.com/
و
http://www.facedl.com/
اگه نرم افزار هم پیدا کردم بهتون میگم
با تشکر از شما

اتنا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 15:36

سلام ممنون پست های قبلی همه عالی بودن واقعا دلم برای نانسی و برنامه هاش که بشینم پای تلویزیون و ۲ -۳ساعت نانسی ببینم تنگ شده
امیدوارم هر چه زودتر من از این همه دلتنگی دربیام
باورت میشه رضا انقدر که نانسی تو تلویزیون برنامه نداره منم دلشو ندارم بیام تو سایت و این خبرا رو بخونم چون دوست دارم هر چه زودتر یک برنامه ای چیزی از نانسی ببینم
ممنون مثل همیشه تو بیستی هم خودت هم وبلاگت

سلام
منم دوست دارم هر چه زودتر نانسی برنامه داشته باشه ایشالا هرچه زودتر برنامه ای از نانسی پخش بشه
ممنون از شما و این همه لطفتون

لطفا فیلتر نفرمایید دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 10:42 http://s21.blogfa.com/

دمش گرم...واقعا؛ که قدر دونسته و شرکت کرده

سلام
نانسی بهترینه ممنون؛

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.