نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

حسادت شیرین عبدالوهاب به نانسی عجرم و جیجی لامارا

نانسی عجرم جیجی لامارا

شیرین

شیرین عبدالوهاب در برنامه 'لا' که اخیرا در آن شرکت داشت
اوایل صحبت هایش در مورد تامر حسنی و طرفداری او از حکومت قبلی مصر در زمان اعتراضات و درباره ی دیگر هنرمندان مصر صحبت هایی داشت
که در آخر برنامه شیرین به نانسی به خاطر داشتن مدیر برنامه موفقی چون جیجی لامارا ابراز حسادت کرد و از اخلاق فروتنی و فرهنگ خوب نانسی یاد کرد؛
نظرات 1 + ارسال نظر
نظر دهنده پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 12:15

چرا دروغ مینویسید..
عالم و آدم میدونند که البوم جدید نوال زغبی برای ۸ ماه اوله..و در نظر سنجی زیبایی نیز نوال دوم هستش..چرا رای هارو دستکاری میکنید..
فکر نکنید من طرفدار نوال هستم ..نه
من موسیقی عربی دوست دارم و اخبار خوانندگان رو از سایت های عربی دنبال میکنم

اولا اگه میخواین به نظر شما با احترام پاسخ داده بشه حداقل نام خود را بنویسید
دوما مگه ما گفتیم آلبوم نوال مشکلی داره یا اصلا در موردش حرفی زدیم فکر کنم آدرس پست مورد نظر شما به آدرس زیر باشد چون تو این وبلاگ فقط همین یک پست در مورد آلبوم خوانندگان است
http://www.nnos3.blogsky.com/1390/04/27/post-27/
که در این پست گفته شده که آلبوم نانسی بعد آلبوم تامر حسنی دوم است این خبر از سایت معتبر ستارز کافیه است که تصویر هم دارد که اونجا کارشناسان یک آلبوم را از جنبه های مختلف بررسی می کنند و انتخاب می کنند که این مطلب به قدیمی یا جدید بودن آلبوم ربطی ندارد و منظور فروش آلبوم نیست بقیه ی پست ها هم منابع معتبری دارد
من که نمی تونم برا هر پست متن عربی و منبع بنویسم
اصراری هم ندارم شما قانع بشوید
اگه ما رو قبول ندارید میتونید به این وبلاگ نیاین؛

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.