نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

مصاحبه ی جیجی لامارا با (الشرق الاوسط) شایعات جدایی از نانسی

نانسی

نکته: این مصاحبه چون من زیاد عربی نمی دانم به صورت کامل ترجمه نشده و قسمت های مهم آن در اینجا ذکر شده

مصاحبه جیجی لامارا با 'الشرق الأوسط‏'‏ در مورد شایعات جدایی با نانسی عجرم

جیجی لامارا در مصاحبه با 'الشرق الاوسط' گفت:
ناتاشا چه کسی است...!
شایعات در مورد جدایی من از نانسی صحبت تازه ای نیست جیجی گفت هر چیزی که در این مورد گفته شده یا به چاپ رسیده حسادت و فقط حسادت است
و در مورد ادامه همکاری با نانسی گفت که آنها در توافق کامل با یکدیگر هستند و هیچ چیز نمی تواند این ارتباط را مختل کند
اما در مورد این که بعضی وبسایت ها و روزنامه ها مطرح کرده اند که جیجی لامارا اسرار به جدایی از نانسی دارد معمولا جیجی با رسانه ها صحبت نمی کند اما این بار تصمیم گرفته با 'الشرق الأوسط' گفتگویی داشته باشد که بخشی از این مصاحبه به شرح زیر است:
اولا در مورد ناتاشا جیجی لامارا گفت او هنرمند خوبی است اما من هیچ گفتگویی با او نداشته ام
و به نظر میرسه موفقیت من با نانسی باعث نگرانی خیلی ها و حتی بعضی هنرمندان شده کسانی که به ما حسادت می کنند به این دلیل است که نتوانسته اند به آن چیزی که من با نانسی به آن رسیده ام برسند به همین دلیل این شایعات بی اساس را مطرح می کنند
به گزارش همان منابع شما بعد ‏14‏ سال می خواهید از هم جدا شوید ؟
من با نانسی به مدت 9 سال همکاری داشته ام و این اطلاعات غلط است چون من با نانسی در 19 سالگی همکاری ام را شروع کرده ام و امروز 9 سال است که من مدیر برنامه اش هستم و نانسی 28 ساله است
راز موفقیت و تداوم همکاری شما با نانسی در چیست ‏؟
درک و احترام متقابل و توجه به کار؛
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.