نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

مصاحبه نانسی عجرم در مجله .


مصاحبه نانسی در مجله "انا زهرة"
نظرت راجبه ماه رمضان چیه؟
ماه رمضان ماه برکت هست و بهترین فرصت برای انسانهاست
برنامه ات در ماه رمضان چیه؟
در ماه رمضان برنامه ای ندارم اما عیدفطر در دبی کنسرت دارم
کدام یک از سریال های رمضانی رو تماشا میکنی؟
صادقانه میگم من فرصت تماشای هیچ کدوم از سریالهای ماه رمضان را ندارم بدلیل مشغله زندگی فرصت این کار را ندارم
احساست در مورد مورکس دور چی بود؟
خیلی خوشحال شدم و از اینکه با محبت مردم این جایزه رو بردم احساس افتخار وخوشحالی میکنم
همسرت فادی خیلی کم در مراسمی که تو حضور داری شرکت میکنه اما در مورکس دور فادی حضور داشت دلیلش چی بود؟
همسرم فادی در واقعا وقت و فرصت نداره که در همه مراسم ها شرکت کنه اما در مورکس دور با جیجی حضور داشت
ایا شوهرت نسبت به فعالیتهای تو حسودی نمیکنه؟
فادی با یه زن هنرمند ازدواج کرده و من فادی رو خیلی دوست دارمو اون چنین تفکری نداره
بعد از ماه رمضان چه کلیپی را تصویر برداری میکنی؟
کلیپ تختارت شوی از البوم جدیدم را در نظر دارم تصویر برداری کنم،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.