نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

امضای قرارداد نانسی عجرم با نماینده شرکت خودرو سازی نیسان.

نانسی عجرم

نانسی عجرم دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد نیسان (میکرا) در لبنان در شرکت رسامنی یونس (ریمکو) با حضور شخصیت ها و مدیران شرکت نیسان در شرق الاوسط برگذار شد
و در بیانیه ای که توسط نماینده و صفیر شرکت نیسان توضیع شد نانسی عجرم نماینده نیسان شد
و نیسان (میکرا) به عنوان یک خودرو مناسب و شیک برای زنان اعلام شد
نانسی همچنین از راه اندازی صفحه ای ویژه برای نیسان 'میکرا' در شبکه های اجتمایی و فیس بوک خبر داد،‎
نظرات 3 + ارسال نظر
اتنا جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 12:25

سلام رضا جان ممنون عکس ها عالی بودن
فقط یک سوال این که تبلیغ نیسان نانسی جون کدوم شبکه ها نشون میده ؟
من تا حالا ندیدمش دوست دارم ببینم

سلام اتنا خانم
راستش من هم تا حالا ندیدم از شبکه ای پخش بشه ولی تو همین وبلاگ واسه دانلود هستش میتونید دانلودش کنید اگر مشکلی تو دانلود کلیپ نیسان دارید حتما بگید
مرسی که به این وبلاگ سر میزنید،

سید جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 15:50 http://www.s-a-h.blogfa.com

اقا رضا بازم نشد اون ادرسی که شما فرستادی. شد. اما من مثل همین کد رو تو سایت اپلود سنتر گرفتم. و کپی paste کردم در ارسال مطلب جدید اما بازم نشد...مثل همون کدی که شما فرستادید بود.فقط هر وقت که کپی کردم اسم سایت هایی که وسط بود ابی نوشته میشد و بقیه مشکی ولی کد شما که فرستادید مشکی بود

سلام
میام به وبلاگتون.

هوادار نانسی شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 02:41

سلام رضا جون .اگه میشه وحشانی یا مصر و پاپا پورتو با لینک مستقیم بذار .دستت درد نکنه.

سلام قبل از این که به شما پاسخ بدم دنبال درخواست شما تو یکی از سایت ها رفتم که لینک مستقیم هم پیدا کردم ولی متاسفانه لینک های اون سایت مشکلی داشت که فعلا نمیشه ازش دانلود کرد البته بعدا درست خواهد شد غروب لینک های اون سایت رو همراه با لینک غیر مستقیم قرار میدم با تشکر،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.