نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

دانلود ویدیو های نانسی عجرم در برنامه ی حدیث البلد.

دانلود ویدیو های نانسی عجرم در برنامه ی حدیث البلد

نانسی عجرم

این ویدیو ها رو هم به خاطر درخواست های فراوان شما اینجا قرار دادم که چون حجم هر قسمت که من از نانسی کلاب دانلود کردم بالای 600 مگابایت بود به دلیل اینکه آپلود سنتر ها این حجم فایل رو قبول نمی کنند حجم ویدیو ها رو کم کردم تا همه بتونن دانلود کنن کیفیت هم متوسط است،
پیشنهاد می کنم همه دانلودش کنن،
در آخر هم ممنونم از تمام کسانی که به وبلاگ میان و با نظراتشون منو شرمنده می کنند،

دانلود قسمت اول حدیث البلد

فرمت: mpg‏ ‏
حجم: 76‎ mb‏ ‏
زمان: 20 دقیقه

hadis balad part 1 Download لینک اول مستقیم

hadis balad part 1 Download لینک دوم

hadis balad part 1 Download لینک سوم

hadis balad part 1 Download link hot file

دانلود قسمت دوم حدیث البلد

فرمت: mpg‏ ‏
حجم: 70‎ mb‏ ‏
زمان: 19 دقیقه

hadis balad part 2 Download لینک اول مستقیم

hadis balad part 2 Download لینک دوم

hadis balad part 2 Download لینک سوم

hadis balad part 2 Download link hot file

نظرات 10 + ارسال نظر
mahsa شنبه 16 مهر 1390 ساعت 12:54

salam agha reza
age toonestit barnameye dishabesham bzarid akhe mesle hamishe mah shoode bood
dg lebasash k hichi
mesle hamishe shik
faghat ahange ya kathereshoo ba y pesari ejra kard k pesare nakarde bood hadeaghal 1bar ahangoo goosh bde
ahange nancy joonamo kharab kard

سلام مهسا خانم
الان میخوام بزارم واسه دانلود،

امیر شنبه 16 مهر 1390 ساعت 13:02 http://bia2nac.mihanblog.com/

سلام رضا جان
مرسی خیلی خیلی زحمت میکشی
هیچ جور نمیشه جبران کرد
اییییییییییییییییول

سلام آقا امیر عزیز
خیلی خیلی مرسی از این همه لطفت،

نیوشا شنبه 16 مهر 1390 ساعت 13:41

واااااااااای مثل همیشه عالی بود چقدر نانسی زیبائه توی این برنامه و برناه ی دیشب نجم الخلیج.مرسی اقا رضا اصلا کارت حرف نداره.این وظیفه است که ما به این وبلاگ بی نظیر بیایم و اخبار ملکه نانسی رو ببینیم.منون که یا کثیر رو که دیشب نانسی خوندرو می ذارید فقط لطفا کیفیتش خیلی خوب باشه.
از هه چیز ممنون

سلام
مرسی از این همه محبت شما نیوشا خانم
الان ویدیو رو با کیفیت بالا قرار میدم
ممنون،

سلام رضا خوبی؟؟؟
نمیتونم دانلود کنم آخه سرعت نتم پایینه فقز میتونم ازت تشکر کنم بابت زحمتی که میکشی

سلام آقا سامی
امیدوارم هر چه زودتر اینترنت شما درست بشه و بتونید دانلود کنید
ممنون،

ستاره شنبه 16 مهر 1390 ساعت 15:09

سلام آقارضا
واقعاعالیه
فقط میتونم بگم مرسی

سلام
خوسحالم که راضی هستید،

سها شنبه 16 مهر 1390 ساعت 15:54 http://www.nnos3.blogsky.com

سلام مرسی عالی بود. نانسی دیشب در نجم الخلیج مثل همیشه می درخشید

سلام
نانسی همیشه بهترین است
مرسی،

فرزاد شنبه 16 مهر 1390 ساعت 16:42

سلام
دستت درد نکنه عالی بودن.
من اگه هر چیزی که مربوط به نانسی باشه اگه 10GB هم باشه دانلودش میکنم.
بازم مرسی

سلام
مشکل اینه که آپلود سنتر ها این حجم فایل رو قبول نمی کنند
ولی اگر فی*لتر شکن دارید میتونم لینک نانسی کلاب را واستون برای دانلود قرار بدم
ممنون،

نسیم یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 03:17 http://nice-mobile.blogfa.com

واااااااااای...
نانسی تو نجم الخلیج کولاک کرد!
یعنی خیلی یا کثر قشنگ و پر احساس خوند.
فقط اون پسره خرابش کرد.
----------------------
ببخشید!!!!
من خیلی دوست دارم بدونم نانسی تو حدیث البلد چی گفت!
نمیشه ترجمشو بزارین؟؟؟؟

سلام نسیم خانم
درسته اون پسره خرابش کرد
ترجمه اش رو که نمی تونم بزارم ولی الان میخوام خلاصه اتفاقات برنامه رو بزارم
مرسی از حضورتون،

مایکل یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 09:05

سلام
اقا ممنون بابت زحماتی که میکشید.
اما سعی کنیددیگه ویدیو ها رو به mpg تبدیل نکنید اخه کیفیتش خیلی پایین میاد اگه براتون مقدوره بهflv و 4mpتبدیلشون کنید.
در ضمن برنامه Format Factory خیلی برای این کار مناسبه حتما دانلودش کنیدو.

سلام فرمت mpg‏ فکر کنم کیفیتش برابر با فرمت flv‏ باشه اگر mp4‎‏ هم بزارم واسه این فایل مناسب نبود چون حجم بالا می رفت حتما از این به بعد فایل ها رو با کیفیت تر میزارم ممنون از توجهتون،

فرنوش دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 16:01

سلام اقا رضا خیلی ممنونم واقعا محبت کردین. شما چرا شرمنده میشین؟ما شرمنده هستیم که هیچ جوری نمیونیم محبت هاتون رو جبران کنیم ان شا الله خدا عوضما براتون جبران میکنه.من کوچکترین شکی ندارم که یه روز خواهرم بهترین خواننده ی روی زمین میشه.دیر و زود داره ولی سخت و سوز نداره.با تشکر

سلام
والا من نمی دونم این همه محبت شما رو چطور جبران کنم فقط میتونم بگم ممنون
به نظر من نانسی همین الان هم بهترینه
مرسی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.