نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

آنچه در برنامه های حدیث البلد و نجم الخلیج گذشت.

آنچه در برنامه های حدیث البلد و نجم الخلیج گذشت

نانسی عجرم

دریک شروع قوی در سری جدید برنامه حدیث البلد در شبکه ی ام تی وی لبنان این برنامه در قسمت اول میزبان 'نانسی عجرم' بود،
مجری این برنامه 'مونا ابو حمزه' مثل همیشه توانایی های خود را نشان داد،
در این برنامه مدیر برنامه های نانسی عجرم جیجی لامارا حضور داشت،
و همینطور نانسی برای اولین بار در این برنامه تصویر دختر دوم خود ایلا را در مقابل دوربین ها به همه نشان داد

نانسی ایلا


در برنامه ی حدیث البلد یک سوال ویژه از نانسی پرسیده شد
که آن سوال این بود:

آخرین پیام (sms‏)‏ همسرت دکتر فادی برای تو فرستاد چه بود؟

موبایل نانسی را از جیجی لامارا گرفتند و به نانسی دادند که متن پیام به این صورت بود ‏‏(زندگی من پوشک ایلا فراموش نشود‏)‏


نانسی در این برنامه صحبت هایی در مورد هنر ، شهرت ، موفقیت ، مادر و خانواده اش انجام داد،
همینطور بخش هایی از 13 آهنگ از آهنگهای موفق نانسی پخش شد
که استقبال تماشاگران را به همراه داشت،
نانسی در مورد عامل موفقیت هایش مادر بزرگش صحبت هایی داشت،

نانسی در مورد چگونه علاقه مند شدن به همسرش فادی الهاشم گفت که فادی هاشم دندانپزشک من بوده اما به تدریج این رابطه تبدیل به یک دوستی شد و این ارتباط به مدت ‏2‏ سال تکامل یافت،

و نانسی تمام شایعات مربوط به جدایی او با جیجی لامارا را رد کرد
و نانسی صحبت هایی در مورد آلبوم جدید خود داشت
او برای اولین بار آهنگ 'یا بنات' از آلبوم جدیدش برای کودکان را خواند
که کلماتش و واژه های آن از (نبیل خلف) است،
و موسیقی آن از (ولید سعد) است،

نانسی در نجم الخلیج

6e62cen1nc6u6puz5w41.jpg

به گزارش سایت "music nation‏"‏‏ نانسی در نجم الخلیج از سرما خوردگی شدید رنج می برده و به همین دلیل در خواست به خاموش کردن تهویه ی صحنه را داده
ولی با این حال مثل همیشه اجراهایش عالی بود،

gxhztioims9bohhg3gb.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
نیوشا یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 19:33

وای خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود.مخصوصا پست قبلی با اون عکسای فوق العاده ی ملکه نانسی.واقعا نمیشه از زحماتتون که واقعا خیلی برای هر پستی زحمت می کشید تشکر کرد.
فقط میتونم بگم
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

سلام
من هم فقط می تونم ازتون تشکر کنم
مرسی نیوشا خانم،

نسیم یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 21:50 http://nice-mobile.blogfa.com

ممنونم که به وبم اومدین.
و ممنونم که توضیحاتی راجع به حدیث البلد گذاشتین.

سلام
من هم از شما متشکرم که به من سر میزنید،

دنیا یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 23:11

سلام
گفتم چرا چشمهای نانسی یه طوری بی حاله. سرماخورده بوده.

سلام
به هر حال امیدوارم نانسی هر چه زودتر خوب بشه
ممنون از حضورتون،

ازاده دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 01:37

سلام رضا عزیز
خسته نباشی واقعا
بابت تصاویری که گذاشتی ممنون
ایلا یکم شبیه میلا نیست؟
مرسی...

سلام آزاده خانم
منم خیلی ازتون متشکرم که به من سر میزنید
فک کنم یکم شبیه هستند.

mahsa دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 12:06

salam agha reza
khobin ?
khaste nabashin
hamechi ali bood faghat 1chizi
ounam inke fk konam soali k az nanci por30dan in bood k akharin smsi k b shooharet dadi chi bood
k ounam mige azizam man faramoosh kardam ellaro poshak koonam
k halla ziadam mohem nist

bazam mesle hamishe karetoon ali bood

سلام مهسا خانم
والا من اینطوری متوجه شدم
حالا میبینم شاید اونی که شما میگید درست باشه،
مرسی.

گلنوش دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 14:26 http://www.najwakaram2011.blogfa.com

سلام اقا رضا عالی بود ممنون
اقا رضا ممکنه ترفندهایی که تو اپلود کردن استفاده میکنید به من هم بگید ؟!
راستی اینکه نانسی درخواست داده تهویه رو خاموش کنن یعنی چی؟!

سلام
شاید باعث سرد شدن فضا می شد که درخواست داده خاموش کنن
مرسی از بازدیدتون،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.