نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم به مهند نمی پیوندد



مدیر برنامه های نانسی عجرم جیجی لامارا خبری که منتشر شده بود در مورد پیوستن نانسی با هنر مند ترکی مهند در مدت حضورش در ترکیه و ساختن کلیپ با مهند را انکار کرد
و جیجی لامارا تاکید کرد که خبر عاری از صحت است و نانسی از اینکه در کلیپش با هر  بازیگری  حضور داشته باشد دوری می جوید و نانسی در گذشته از بازیگر قصی خولی در کلیپ یا اکثر بهره جست و آن هم به خاطر درخواست کارگردان یا اکثر صوفی بطرس بود

 در این میان رولا سعد با انتقاد از نانسی گفته که قبل از اینکه 3- سال پیش-مهند مثل امروز مشهور باشد در کلیپی نقش ایفا کرده و نانسی داره از کار های رولاسعد تقلید میکنه .این خبری بودکه نقل کردم اما همه ما می دونم نانسی از هیچکی تقلید نمی کنه و رولاسعد از سر حسادت این حرفها رو بر علیه نانسی گفته.

اینم خبری که قبل از این خبر یعنی شرکت نکردن نانسی با مهند توی کلیپ منتشر شد

نانسی عجرم کلیپی با مهند رو به تصویر می کشد و رولا سعد اعتراض می کند!!

نانسی عجرم در یکی از دعوت های خود در ترکیه در میانه ی کنسرتش آنجا تماس تلفنی با مهند برقرار می کند و بالاتفاق با مهند قرار ویدئو کلیپی را در آینده نزدیک می گذاردو نانسی در میان آهنگ های جدیدش می گردد تا یکی از آنها را انتخاب کند و اصرار می کند که مهند در کلیپ حضور داشته باشد به محض انتشار خبر رولاسعد کلافه می شود و با سرعت با رسانه ها گفتگو می کند و می گوید نانسی قصد تقلید از او را دارد چون او در گذشته در کلیپ "ناویاهالو مشارکت کرده بود حدود سه سال پیش .
اما رولا سعد یادآوری نمی کند که مهند و بعد از بازیش در کلیپش تاکید کرد که هیفا وهبی زیباتر از رولاسعد است همچنان که برغم وجودش در کلیپ آنچنان که انتظار داشت فروش نکرد
پس روزهای پیش رو بحث های نانسی و رولاسعد جالب خواهد بود.               پس می بینیم؟؟



نظرات 8 + ارسال نظر
سها جمعه 29 مهر 1390 ساعت 14:54 http://www.nnos3.blogsky.com

سلام خیلی خوب شد که نانسی با مهند همکاری نکرد چون نانسی نیازی به این همکاری نداره اصلا از رولا خوشم نمی یاد خیلی حسوده به نظر من این رولا هستش که از نانسی تقلید میکنه

سلام
منم کاملا با شما موافقم بهتر شد که با مهند همکاری نکرد
درسته رولا خیلی از نانسی تقلید میکنه
ممنون
ـــــــــــــــــــــــــــــ
همینطور خیلی ممنون از رویا خانم.

سلام رضا خوبی؟؟
من چنتا فیلم از مهند دیدم حالا جدا از این موضوعات فکر میکنم اگه واقعا؛ این دو نفر بخوان با هم کلیپ تصویری بدن...فوق العاده میشه..
به هر حال ممنون که اطلاع رسانی کردی

سلام سامی
همانطور که تو مطلب نوشته این خبر شایعه بوده...
مرسی که سر زدی،

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر 1390 ساعت 12:01

salam agha reza
khaste nabashin
akheeeeeeeeeeeeysh rahat shoodama
kheili khob shood akhe in mohanad aslan b nancy nmiomad

in rollam ajab royi darehaaaaaaaaaaaaaaaa
bache poroo

سلام
به نظر من هم بهتر شد
در مورد رولا هم اگر واقعا اینطور باشه حق با شماست
مرسی که سر زدید،

Mahsa شنبه 30 مهر 1390 ساعت 12:03

ey vay
yadam raf roo peyghamam esmamo bnvisam

فکر کنم انقدر عصبانی بودید یادتون رفت

فرنوش دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 16:10

سلام اقا رضا امیدوارم حالتون خوب باشه چون حال من با خوندن حرفای خانم رولا سعد جای خالی خیلییییییییییییی بده.اخه یکی نیست به این خانم بی نهااااااااااااااایت جای خالی بگه این تویی که داری میسوزی چون هم بیریختی هم بی نهایت حسوووووووود ببخشید اقا رضا به صاحب اسمتون قسم که خدا میدونه چقدر عاشقانه دوستشون دارم من ادم بی ادبی نیستم ولی اصلا نمیتونم تحمل کنم که یه نفر اینجوری با حسادتش داره با خواهرم اینطور حرف میزنه نمیدونید الان چه حالی دارم...دستام وقلبم دارن میلرزن.من یه کم از صدا و یه اهنگ این خانم خوشم میومد ولی الان حالم ازش بهم خورد.اقا رضا تورو خدا اگه این خانم فیس بوک دارن خواهش میکنم محبت کنید براش پیام بزارید و بفرمایید شما داری اتیش میگیری به نانسی چه ربطی داره؟ببخشید سرتون رو درد اوردم اخه واقعا عصبانیم این واقعا رو به توان۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ برسونید لطفا.خیلیییییییییییی امپرم رفته بالا.با تشکر فراوان از زحماتتون

سلام فرنوش خانم. این خانم رولا از رو حسادت امده یه چیزی گفته و این کار رولا نشون دهنده ی درک و فهم پایین خودش هست و انقدر ارزش نداره که شما بخاطرش انقدر خودتون رو ناراحت کنید چون خود حرفی که این خانم زده برای همه مشخصه که چقدر از رو عقده و حسادت بوده فک نکنم رولا صفحه فیس بوک فعالی داشته باشه ولی چشم. خیلی خیلی ممنون که سر زدید،

فرنوش دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 16:18

دوباره سلام ببخشید یه چیزی یادم افتاد اگه نگم دق میکنم.میگم یه اتفاق عالی که منو خنک میکنه اینکه هیفا به طرفداریاز ابجی جواب ایشون رو بده... همه عمل میکنن بهتر شن این عمل هم که کرده باز همون افتضاح قبله...فکر کرده بااین کار میتونه باطنشو درست کنه...عفریته ای بوده واسه خودش من خبر نداشتم...با تشکر و همچنین معذرت

سلام
منم از دستش عصبانی ام ولی به نظر من این خانم رولا انقدر ارزش نداره که مثلا نانسی یا افراد دیگه بخواهند جوابش رو بدن،
ممنون که نظر خودتون رو گفتید،

فرنوش دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 16:39

ببخشید یادم رفت از رویا خانم تشکر کنم.خیلی ممنونم.تشکر

mahsa دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 17:39

vay vay farnoosh joon to az manam asabani tari !
vali kamelan bht hagh midam azizam

سلام مهسا خانم،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.