نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

ترجمه آهنگ اوکی

اوکی

باشه



بعد مارتبت ترتیباتى ان انت طلعت من حیاتى
بعد از اینکه زندگیمو مرتب کردم تو از زندگیم بیرون رفتی
اخترت ارجع معاک اهاتى اصلى محرمتش
اختیار داری برگردی آه های من همراه توست در اصل محرومت نکردم
اه ما انا غاویة اتعب یاناس عیونى علشان الحب صدقونى
آه ای مردم من دنبال خستگی نیستم چشمانم برای چه عشق را باور می کنند
ما انا لو حبیت تابت عیونى یعنى ما اجرمتش
آخه من اگر عاشق شدم چشمانم توبه کردند یعنی مرتکب جرم نشدم
مش قولتلى اسکتى هتصرف ادینى سکت
بهم نگفتی ساکت باش کاری خواهم کرد الان ساکت شدم
علقتنى سیبتنى فى الهوا وکمان هتلت
من را آویزون کردی و رهایم کردی در عشق و همچنان این کار رو انجام میدی    
شوف کام مرة غلط یاحبیبى وانا فوت
ببین چند بار اشتباه کردی عزیزم و من گذشت کردم
حتى معادنا کان الساعة ستة ستة واهى ستة وتلت
حتی قرارمون ساعت شش و شش دقیقه بود و الان شش و بیست دقیقه است
طب عارف یااسمک ایه خلاصه الموضوع
خب می دانم اسمت چیه خلاصه موضوعه
اول ما اول اوکى لازم تقول مسموع
اول بهت باشه نمیگم لازمش اینه بگی شنونده ای
سیبتنى ومشیت سبع لیالى مسالتش یوم رحمت حالى
ولم کردی و رفتی هفت شب و از روی ترحم حتی یه روز حالم رو جویا نشدی
عندک مشکلتى حلهالى اسبوع ولا همک
مشکلم نزد توست برام حلش کن یه هفته است واهمیتی نمیدی
قلبک غلطان وانا اللى اجیله والله برافو شد حیله
قلب تو در اشتباهه و من پیشش میام و به خدا آفرین چقدر پر توانه
عارف لو جیت وهتحمیله ذنبک على جمبک
بدون اگه بیای و (گناهت )رو به دوش بگیری گناهت کنارته

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 09:17

سلام
خیلی جالب بود
-----------------------
راستی رضا جایی رو سراغ نداری که بشه برنامه حدیث البلد رو به صورت کامل و با کیفیت دانلود کرد!؟

سلام اقا فرزاد
به صورت کامل خیر
ولی اگر فی*لتر شکن دارید میتونید بگید لینک های نانسی کلاب رو که کیفیت بالاتره واسه دانلود بزارم
حالا دنبالش هم می گردم اگر پیدا کردم میزارم رو وبلاگ
ممنون،
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همینطور از رویا خانم هم متشکرم،

سلام سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 14:58

سلام آقا رضا

از آقا رضا متشکرم به خاطر اینکه در چند سال گذشته فعال بودن و خبر ها و کلیپ های نانسی رو آپ می کردن و تا حالا همون طور فعال هستن

سلام من حدود چندین سال است که اخبار و مطالب نانسی رو از سایت ها دنبال می کنم ولی در مورد وبلاگ من حدود یک سال و چند ماه است که در مورد نانسی وبلاگ هایی دارم این وبلاگ رو بعد فی*لتر شدن وبلاگ قبلیم راه اندازی کردم و امیدوارم که تونسته باشم دل هواداران نانسی رو شاد کنم فکر کنم شما منو با فرد دیگه ای اشتباه گرفتید به هر حال من که همیشه از شما به دلایلی که میدونید متشکرم،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.