نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

ترجمه ترانه تاخرت کتیر

اسم ترانه : تأخرت کتیر

   

خو اننده : نانسی عجرم


تأخرت کتیر


خیلی تاخیر کردی


تأخرت شویة اعذرنى لعندک جاى انطرنى


کمی تاخیر کردم ، من را ببخش ،  پیشت میام منتظرم باش

هلأ لما بتغمرنى راح تنسى کل الدنى


الان که داری بهم عشق می ورزی .  تمام دنیا رو فراموش خواهی کرد


بعرف صعب نناطر وعد تمرؤ ساعة و ینطر بعض


می دانم انتظار کشیدن  سر قرارسخته ساعتی میگذره و انتظار هم رو میکشیم


عنک کل دقیقة بعد عم حسه میت سنة

 هر دقیقه دوری از تو احساس میکنم صد ساله

هلأ بوصل واسالنى شو هو اللى اخرنى

 الان که رسیدم از من بپرس چه چیز باعث تاخیرم شد

لیلة عیدک تقبرنى نسینى کل الدنى

 شب جشن تو من را زنده به گور می کند و تمام دنیا رو فراموش می کنم

بأیدى ورودک نقیتا لون خدودک حبیتا


با دستم گلهات رو انتخاب کردم رنگ گونه های دوست داشتنی ات


غمرت الباقة وشدیتا حتى تقلک شو بنى

 عاشق دسته گل شدم و (آن را در آغوش)فشردم تا به تو بگویم برایم چه اتفاقی افتاده

نظرات 1 + ارسال نظر
سها شنبه 7 آبان 1390 ساعت 12:25 http://www.nnos3.blogsky.com

سلام میشه لطفا کنسرت این عکسی که تو این مطلب گذاشتین برای دانلود با کیفیت خوب بذارین. ممنون میشم.

سلام
ببخشید این کنسرت رو من خودم ندارم که واستون آپلود کنم
ولی قراره بعدا چند تا از کنسرت های نانسی رو بزارم رو وبلاگ حتما دنبال این کنسرت هم می گردم اگر پیدا کردم میزارم رو وبلاگ
ممنون که سر زدید،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.