نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

ترجمه ترانه فی حاجات .

فی حاجات


فى حاجات تتحس ومتتقلش وان جیت اطلبها انا مقدرش


نیاز هایی را احساس میکنی و نمی گویی ، و من آمدم که آن ها را بخواهم ولی نتوانستم

ولو انت عملتها بعد ما انا اطلبها یبقى مینفعش

و اگر تو آن ها را بعد از گفتن من برآورده سازی  دیگر ارزشی ندارد

فى حاجات تتحس ومتتقالش توجع فى القلب ومبتبانش

نیاز هایی را احساس میکنی و قابل گفتن نیستند ، دل آدم را به درد می آورند و دیگر خوب نمیشود

وافضل علطول تعبانه مابین طب اقولک ولا مقولکش

و همیشه اینگونه ناتوان میمانم بین آنکه به تو بگویم یا نه

مقدرش اقولک غیر کل طریقة حبک لیا

نمیتوانم به تو بگویم همه ی راه های دوست داشتنت را نسبت به من عوض کن

او غیر علیا ولا فجأنى فى مرة وهاتلى هدیه

یا نسبت غیرت داشته باش و یا من را یک باره  با آوردن یک هدیه غافل گیر کنی

الا عنیا بتعمل حاجه انا مش عارفاها

با اینکه عزیزم کاری را انجام دهی که از آن خبر ندارم

مقدرش اقولک حلى الدنیا فى عینى وغیر فیا

نمیتوانم به تو بگویم دنیا را در چشمانم شیرین کنی و نسبت به من عوض شوی

لو مهما کنت قریب منى وکنت قریب لیا

هرچقدرهم که به من نزدیک باشی (باز هم نمیتوانم به تو بگویم)

مقدرش اقولک شکل حیاتنا اللى انا عیزاها

نمیتوانم ظاهر زندگی ای را که من میخواهم را به تو بگویم

اعرف لوحدک شکل حیاتنا اللى انا عیزاها

خودت به این ظاهر زندگیمان که من میخواهم پی ببر

اوقات بیبان انى سکت وهدیت ورضیت واتعودت

گاهی پیش می آید که من ساکت میشوم و آروم میشوم و راضی میشوم و از آن میگذرم

مش معنى کده انک علطول تحسبنى انى استسلمت

این به این معنا نیست که تو من را همیشه تسلیم فرض میکنی

وساعات بتحس انى زهقت مع انى بخبى انى تعبت

و ساعاتی تو حس میکنی که خسته شدم (از نظر روحی)با اینکه من (همواره) خستگی ام را پنهان میکنم

متوصلنیش یاحبیبى اقول ده یاریتنى اتکلمت

من را به جایی نرسان عشقم که بگویم ای کاش میگفتم

نظرات 6 + ارسال نظر
مسلم شنبه 7 آبان 1390 ساعت 20:32

سلام
توروخدا رویا خانوم نانسی تو این عکس گریه میکنه منم گریم میگیره چرا اینو گذاشتین؟
اما نانسی تو این کلیپش خیلی خوشگل شده
خیلی خیلی تشکر رویا خانوم

رویا شنبه 7 آبان 1390 ساعت 21:55

من نانسی رو خیلی دوست دارم وقتی که گریه میکنه چون نانسی روحش لطیفه .خودش گفته بود توی یکی از مصاحبه هاش بعضی وقت ها که دلش میگیره میره توی اتاقش و گریه میکنه خبر نگار ازش پرسیده بود تا حالا هم گریه کردی؟

رضا یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 08:32 http://nnos3.blogsky.com

سلام رویا خانم.
خسته نباشید.
راستش منظورتونو دقیقا متوجه نشدم که کدوم کیلیپ رو میگید
ولی من اجرای زنده آهنگ مین غیری انا رو تو کنسرت دبی عید 2009 رو دارم
الان آپلود می کنم میزارم رو وبلاگ،
راستی تو پست عکس های نانسی در ترکیه لینک عکس ها چون از نانسی کلاب هست فی*لتره
لطفا دقت کنید اگر عکس ها رو از سایت کپی می کنید لینکشون فی*لتر نباشه چون بیشتر بازدید کنندگان فی*لتر شکن ندارن،
واقعا نمی دونم چطور ازتون بابت این ترجمه ها تشکر کنم فقط میتونم بگم ممنون،

رویا دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 18:10

تشکر واقعی رو باید از نانسی کرد که اینقدر مهربون و با شخصیته که باعث شده دنیا برای همه زیباتر بنظر برسهنانسی مرسی

فرنوش سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 15:48

سلام اقا رضا ممکنه خواهش کنم کلیپ های انت مصری و رساله للعالم رو اگر براتون زحمتی نیست قرار بدید لطفا؟خیلی ممنون.رویا خانم از شما هم یک دنیاااااااااااااااااااااا تشکر واقعا نمیتونم احساسم رو نسبت به این اهنگ بگم چون حس میکنم وقتی این اهنگ رو گوش میدم روحم به یک دنیای دیگه سفر میکنه...اینو جدی میگم .نه تنها این اهنگ بلکه همه ی اهنگای ابجی این خاصیت رو داره.لااقل برای من اینطوره.وای خدا فی حاجات انقدر زیباست که فقط خدا میدونه....مرسی

سلام
حتما فردا برای دانلود قرارشون میدم
مرسی،

مهتاب جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 17:56

واااااااااااااااااااااای رویا جووووووووووووووون دستت درد نکنهههههههه واقعا ممنون آخ که من چقد دنبال ترجمه ترانه های نانسی بودم
مرسییییییییییییییییییییییییییییی بووس بوس بوس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.