نانسی عجرم

Nancy Ajram

نانسی عجرم

Nancy Ajram

ترجمه آهنگ مین غیری انا

من غیری انا

چه کسی غیر از من

      

لما الدنیا بتبکیک


زمانی که دنیا تو را به گریه می اندازد


غیر الدمع ما بطعطیک


و غیر از اشک به تو (چیزی دیگری) نمی دهد


مین الحدک بتقویک


چه کسی تو را قوی می کند(دلداری می دهد)

من غیری انا


چه کسی غیر از من


وحدک على الدنیا ما فیک


تو به تنهایی در دنیابا آنچه در توست


بدک بالمشوار شریک


می خواهی در راه(زندگی)شریکی داشته باشی


تزعل تفرح ویراضیک


ناراحت می شوی شاد و راضیت می کند


من غیری انا


چه کسی غیر از من


بتبرد وبقلبی بدفیک


سردت می شود و با قلبم گرمت میکنم


بتنام برمشی بغطیک


می خوابی و با پلکهایم رویت را می اندازم(به جای پتو )


وعلى همسة حبی بوعیک


و با نجوای عاشقانه ام بیدارت می کنم


من غیری انا


کی غیر از من


وحدک یصدق مافیک


تو را باور می کند


من دونی انا


بدون من (به غیر از من)


ایییییییییی نص الکون ایییییییییی وحدی بلاک


آره نصف  دنیا ........آره من بدون توام

ایییییییی کل الکون اییییییییی انا ویاک


آره تمام دنیا.........آره من با توام


نظرات 5 + ارسال نظر
mahsa سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 11:46

roya jan bbakhshid , mage eih too zabone arabi manie chie maro nmide ?
pas chera shooma are manish kardi ?

man tarjomeye in ahango baghie ahangasho albate ,,, daram vali eih o chi mani kardan too hameja

رویا سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 16:45

سلام مهسا جون
آره خودم هم دیدم بقیه چی ترجمه کردن اما توی کلمات عربی هر سایتی یه جور آورده و من فکر کنم اییییییییی بیشتر به ایوه به معنی آره داره و نه ایه که چی معنی میده آره بیشتر به ترانه میاد

فرنوش چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 16:34

سلام رویا خانم خیلی ممنونم واقعا ترجمه هاتون ۲۰ هست جدی میگم تعارف ندارم.ببخشید ممکنه از اقا رضا خواهش کنم کنسرت همین عکسی که بالای ترجمه قرار دادید رو اگر براتون زحمتی نداره قرار بدید؟ببخشید تو رو خدا شرمنده ام یه دنیااااااااا.اگر نتونستید بازهم یه دنیا ممنون به خاطر محبتهاتون.رویا خانم از شما هم بسیااااااااااااااااار متشکرم

سلام.
اگر پیدا کرم حتما براتون قرار میدم
ممنون،

mahsa چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 18:27

0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
mer30 roya jan

من و این شنبه 10 تیر 1391 ساعت 00:15 http://www.hafteweb.blogfa.com

سلام
مسی بخار مطالب خوبتون
منم از نانسی خوشم میاد و خیلی دلم میخواد آهنگاشو داشته باشم
اگه امکانش هست که بتونم آهنگاشو دانلود کنم عالی میشه
لطفا بهم خبر بدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.